Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(8)
Placówka
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
(9)
Czytelnia
(8)
Autor
Jaworska Barbara (redaktor)
(2)
Puchalska Irena (redaktor)
(2)
Rożej Anna
(2)
Smyk Stanisław
(2)
Stochaj Justyna
(2)
Stromecka Anna
(2)
Śliżewska Joanna
(2)
Cieśla Maria (1980- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Grzywocz Teresa
(1)
Hat-Garncarz Grażyna
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Nowakowski Piotr (budowa i eksploatacja maszyn)
(1)
Opasiak Tadeusz
(1)
Rokicki Tomasz (ekonomia)
(1)
Śliżewska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły branżowe I stopnia
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Technikum
(2)
Logistycy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Obsługa klienta
(9)
Logistyka gospodarcza
(5)
Informacja pasażerska
(2)
Lotniska
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Porty
(2)
Terminal pasażerski
(2)
Transport
(2)
Dokumentacja
(1)
Grzywocz, Teresa
(1)
Lotnicy
(1)
Magazynowanie
(1)
Odprawa portowa
(1)
Stewardesy i stewardzi
(1)
Transport pasażerski
(1)
Transport powietrzny
(1)
Zarządzanie
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Streszczenie: Uwarunkowania i wyzwania budowy wartości klienta. Kierunki i wyzwania rozwoju zarządzania wartością klientów. Wartość klienta i wartość dla klienta w modelach doskonałości (teoria i praktyka). Marketing społecznościowy w kreowaniu wartości dla klienta. Ekoinnowacja jako podstawa kształtowania wartości dla klienta. Wartość klienta a przestrzeganie praw konsumentów. Zarządzanie relacjami z interesariuszami administracji publicznej. Modele ścieżkowe jako narzędzia opisujące relacje firmy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Budowa wartości klienta w przedsiębiorstwach w Polsce. Metody segmentacji portfela klientów w budowie wartości klientów. Wartości cenione przez klientów w zakresie marki i opakowania. Łańcuch dostaw zmiennych wartości dla klienta. Łańcuch dostaw zmiennych wartości dla klienta. Proekologiczne argumenty jako wartość dla klienta na przykładach przedsiębiorstw handlu detalicznego w Polsce. Problemy raportowania informacji o kliencie jako marketingowym zasobie przedsiębiorstwa. Metodologia IDIC zarządzania relacjami z klientem jako przykład procedury budowania wartości klienta. Kształtowanie reputacji jako wartości dla klienta. Rola mediów społecznościowych. Praktyczne wykorzystanie koncepcji zarządzania wartością klienta. Studium przypadku IBM . Budowa wartości klientów instytucjonalnych w firmie telekomunikacyjnej. Wykorzystanie koncepcji wartości klienta w działaniach promocyjnych na przykładzie Skarbca Mennicy Polskiej SA. Wybrane aspekty implementacji marketingu relacji w sektorze zdrowia w świetle badań. Zastosowanie marketingu doświadczeń w sektorze usług medycznych. Zastosowanie marketingu doświadczeń w sektorze usług medycznych. Pomiar wartości klienta i analiza portfela klientów w przedsiębiorstwie leasingowym. Edukacja jako narzędzie budowy kapitału klientów. Wyniki badań przedsiębiorstw w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44147, 44146, 44145 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S-10960/10, S-10960/9, S-10960/8, S-10960/7, S-10960/6, S-10960/5, S-10960/4, S-10960/3, S-10960/2 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S-10960/1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszczenie: Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunku logistyka, a także może być wykorzystywany przez menedżerów operacyjnych logistyki zajmujących się procesami logistycznymi w sferze dystrybucji i obsługi posprzedażnej .Przedstawione treści opisują uwarunkowania procesów logistyki dystrybucji i jej orientacje na logistyczną obsługę klienta. Ponadto przybliża jej wymiar międzynarodowy. Właściwości logistyki dystrybucji zostały zidentyfikowane na tle teorii łańcuchów dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S-10920/15, S-10920/14, S-10920/13, S-10920/12, S-10920/11, S-10920/10, S-10920/9, S-10920/8, S-10920/7, S-10920/6, S-10920/5, S-10920/4, S-10920/3, S-10920/2 (14 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S-10920/1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszczenie: Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunku logistyka pierwszego stopnia. Zasadniczym walorem książki jest przedstawienie wymiaru ilościowego obsługi logistycznej co jest istotne w procesie przygotowania zawodowego menedżerów operacji logistycznych. Kolejnym istotnym walorem książki jest uporządkowanie teorii odnoszącej się do obsługi klienta i obsługi logistycznej oraz wyeksponowanie związków przyczynowo É skutkowych między procesami logistycznymi i poziomem jakości obsługi logistycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S-10921/9, S-10921/8, S-10921/7, S-10921/6, S-10921/5, S-10921/4, S-10921/3, S-10921/2 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S-10921/1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S-11203/6, S-11203/5, S-11203/4, S-11203/3, S-11203/2, S-11203/1, 47732 (7 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 47731 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S-11110/10, S-11110/9, S-11110/8, S-11110/7, S-11110/6, S-11110/5, S-11110/4, S-11110/3 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S-11110/1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S-11025/10, S-11025/9, S-11025/8, S-11025/7, S-11025/6, S-11025/5, S-11025/4, S-11025/3, S-11025/2 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S-11025/1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46875 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 46876 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S-11111/15, S-11111/14, S-11111/12, S-11111/11, S-11111/10, S-11111/9, S-11111/8, S-11111/7, S-11111/6, S-11111/5, S-11111/4, S-11111/3, S-11111/2 (13 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S-11111/1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej