Form of Work
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(9)
only on-site
(8)
Branch
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
(9)
Czytelnia
(8)
Author
Jaworska Barbara (redaktor)
(2)
Puchalska Irena (redaktor)
(2)
Rożej Anna
(2)
Smyk Stanisław
(2)
Stochaj Justyna
(2)
Stromecka Anna
(2)
Śliżewska Joanna
(2)
Cieśla Maria (1980- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Grzywocz Teresa
(1)
Hat-Garncarz Grażyna
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Nowakowski Piotr (budowa i eksploatacja maszyn)
(1)
Opasiak Tadeusz
(1)
Rokicki Tomasz (ekonomia)
(1)
Śliżewska Aleksandra
(1)
Year
2010 - 2019
(9)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Audience Group
Szkoły branżowe I stopnia
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Technikum
(2)
Logistycy
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Obsługa klienta
(9)
Logistyka gospodarcza
(5)
Informacja pasażerska
(2)
Lotniska
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Porty
(2)
Terminal pasażerski
(2)
Transport
(2)
Dokumentacja
(1)
Grzywocz, Teresa
(1)
Lotnicy
(1)
Magazynowanie
(1)
Odprawa portowa
(1)
Stewardesy i stewardzi
(1)
Transport pasażerski
(1)
Transport powietrzny
(1)
Zarządzanie
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Podręcznik
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Domain
Transport i logistyka
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
9 results Filter
Book
In basket
Streszczenie: Uwarunkowania i wyzwania budowy wartości klienta. Kierunki i wyzwania rozwoju zarządzania wartością klientów. Wartość klienta i wartość dla klienta w modelach doskonałości (teoria i praktyka). Marketing społecznościowy w kreowaniu wartości dla klienta. Ekoinnowacja jako podstawa kształtowania wartości dla klienta. Wartość klienta a przestrzeganie praw konsumentów. Zarządzanie relacjami z interesariuszami administracji publicznej. Modele ścieżkowe jako narzędzia opisujące relacje firmy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Budowa wartości klienta w przedsiębiorstwach w Polsce. Metody segmentacji portfela klientów w budowie wartości klientów. Wartości cenione przez klientów w zakresie marki i opakowania. Łańcuch dostaw zmiennych wartości dla klienta. Łańcuch dostaw zmiennych wartości dla klienta. Proekologiczne argumenty jako wartość dla klienta na przykładach przedsiębiorstw handlu detalicznego w Polsce. Problemy raportowania informacji o kliencie jako marketingowym zasobie przedsiębiorstwa. Metodologia IDIC zarządzania relacjami z klientem jako przykład procedury budowania wartości klienta. Kształtowanie reputacji jako wartości dla klienta. Rola mediów społecznościowych. Praktyczne wykorzystanie koncepcji zarządzania wartością klienta. Studium przypadku IBM . Budowa wartości klientów instytucjonalnych w firmie telekomunikacyjnej. Wykorzystanie koncepcji wartości klienta w działaniach promocyjnych na przykładzie Skarbca Mennicy Polskiej SA. Wybrane aspekty implementacji marketingu relacji w sektorze zdrowia w świetle badań. Zastosowanie marketingu doświadczeń w sektorze usług medycznych. Zastosowanie marketingu doświadczeń w sektorze usług medycznych. Pomiar wartości klienta i analiza portfela klientów w przedsiębiorstwie leasingowym. Edukacja jako narzędzie budowy kapitału klientów. Wyniki badań przedsiębiorstw w Polsce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. 44147, 44146, 44145 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. S-10960/10, S-10960/9, S-10960/8, S-10960/7, S-10960/6, S-10960/5, S-10960/4, S-10960/3, S-10960/2 (9 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. S-10960/1 (1 egz.)
Book
In basket
Streszczenie: Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunku logistyka, a także może być wykorzystywany przez menedżerów operacyjnych logistyki zajmujących się procesami logistycznymi w sferze dystrybucji i obsługi posprzedażnej .Przedstawione treści opisują uwarunkowania procesów logistyki dystrybucji i jej orientacje na logistyczną obsługę klienta. Ponadto przybliża jej wymiar międzynarodowy. Właściwości logistyki dystrybucji zostały zidentyfikowane na tle teorii łańcuchów dostaw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. S-10920/15, S-10920/14, S-10920/13, S-10920/12, S-10920/11, S-10920/10, S-10920/9, S-10920/8, S-10920/7, S-10920/6, S-10920/5, S-10920/4, S-10920/3, S-10920/2 (14 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. S-10920/1 (1 egz.)
Book
In basket
Streszczenie: Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunku logistyka pierwszego stopnia. Zasadniczym walorem książki jest przedstawienie wymiaru ilościowego obsługi logistycznej co jest istotne w procesie przygotowania zawodowego menedżerów operacji logistycznych. Kolejnym istotnym walorem książki jest uporządkowanie teorii odnoszącej się do obsługi klienta i obsługi logistycznej oraz wyeksponowanie związków przyczynowo É skutkowych między procesami logistycznymi i poziomem jakości obsługi logistycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. S-10921/9, S-10921/8, S-10921/7, S-10921/6, S-10921/5, S-10921/4, S-10921/3, S-10921/2 (8 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. S-10921/1 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. S-11203/6, S-11203/5, S-11203/4, S-11203/3, S-11203/2, S-11203/1, 47732 (7 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 47731 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. S-11110/10, S-11110/9, S-11110/8, S-11110/7, S-11110/6, S-11110/5, S-11110/4, S-11110/3 (8 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. S-11110/1 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. S-11025/10, S-11025/9, S-11025/8, S-11025/7, S-11025/6, S-11025/5, S-11025/4, S-11025/3, S-11025/2 (9 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. S-11025/1 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. 46875 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 46876 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. S-11111/15, S-11111/14, S-11111/12, S-11111/11, S-11111/10, S-11111/9, S-11111/8, S-11111/7, S-11111/6, S-11111/5, S-11111/4, S-11111/3, S-11111/2 (13 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. S-11111/1 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again